+372 555 11 561 |
Stiilsed Nahast K...
«Väga ilus ja korralik kaup!! Kiire ja tore müüja! Soovitan sajaga :)» Blacku , |
Vices valged kõrg...
«Super, soovitan :)!» ingla11, |
Loren nahast raha...
«Väga kiire tarne ja kaup kvaliteetne» iris33, |
Elegantne must kä...
«Kvaliteetne ja väga kaunis kott. Ülikiire saatmine. Soovitan!!» kätukene , |
Elegantsed kummik...
«Suured tänud vaeva nägemise eest ! Tehing kiire ja kaup korralik. Soovitan müüjat.» Ulila , |
Stiilsed talvised...
«Kiirelt käes ja vastas pildile. Aitäh :)» Engis , |
MaksminePangalingid, Pangaülekanne (arve meilile), ESTO järelmaks | |
TransportTarne al. 2.60 €. Tasuta transport al. 69 € Eesti piires. Läti (4,90€), Leedu (4,90€), Soome (9,90€) | |
Kauba tagastamineKauba saate soovikorral tagastada 30 päeva jooksul | |
Kas tagastamine on tasuta?
Tasuta võib tagastada kaup meie poodi, mis asub Sütiste tee 30, Tallinn.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt. vale või defektiga toode).
Rohkem detaile tagastuse kohta leiate siit.
Kui kiiresti ma saan oma raha kätte?
Tagastatud toote eest kannab Kingapood Konts OÜ raamatupidamine raha tagasi Teie poolt taganemisavalduses näidatud pangakontole viivitamatult, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.
Mida teha kui ma soovin kaup ümbervahetada?
Toodete ümbervahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@konts.ee või täita tagastuse vorm.
Tasuta võib ümbervahetada kaup meie poes, mis asub Sütiste tee 30, Tallinn.
Juhul kauba ümbervahetamisel pakiautomaatidega tekkitud kulud kannab ostja, aga transpordi kulud tekkinud kauba tagasi saatmisega kannab kaubamüüja.
Kaup ei tohi olla kasutatud ja kõik sildid peavad olemas küljes. Rikutud kaup tagastamisele ei kuulu.
Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensioonid esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. Toodete tagastamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@konts.ee, palume ka lisada pildid.
KONTS.EE ei vastuta:
Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
Korduma kippuvad küsimused >>
|