Korduma kippuvad küsimused - konts.ee

Korduma kippuvad küsimused - konts.ee

Korduma kippuvad küsimused - konts.ee

Korduma kippuvad küsimused - konts.ee

Korduma kippuvad küsimused - konts.ee
Korduma kippuvad küsimused - konts.ee
Tagasiside
BUFFALO Nahast me...
«Suurepärane müüja. Tehing kiire ja kaup vastas igati ootustele. Suur tänu ja soovitan kindlasti.»


Käpaline1 ,

Praktilised kinga...
«Tänan. Soovitan müüjat.»


bill9 ,

SEKA Vildist stii...
«Ilus kott! Tänan! Soovitan!»


Kisti00 ,

Stiilsed mustad s...
«Kahjuks purunesid pandlad esimesel puudutusel ja tuli need asendada.»


Tita Viis ,

Trendikad platvor...
«Ok! Oli väga meeldiv suhelda Teiega! Aitäh!»


Kariad ,

Korduma kippuvad küsimused



TELLIMINE & MAKSIMINE


1. Kas KONTS.EE e-poes tellimiseks pean ma ennast kasutajaks registreerima?
Ei pea.


2. Kas e-poes müüdavaid kaupu on võimalik näha ja proovida? Kas e-poe hinnad kehtivad Konts.ee laos?
Jah, meie kauplus-ladu asub Sütiste kodukeskuses (Sütiste tee 30, Tallinn), seal saab kõike proovida ja kohapealt osta ka.
Kõik müüdavad konts.ee e-poes kaubad on meie kaupluses olemas.
Jah, meie laos kehtivad samad hinnad.
Pood-ladu avatud:
E-R 10-19
L 10-18
P 12-17


3. Mille arvelt saame pakkuda odavamat hinda?
Meil pole vaja üleval pidada kallitel rendipindadel asuvat kauplusteketti, seega saame piirduda minimaalse marginaaliga. Meil on väikesed üldkulud ja üritame kauba hankida suurte allahindluste ajal ning võidu anda edasi Teile.



4. Miks ma ei ole saanud tellimuse kinnitust e-posti aadressile?
Kui tellimuse kinnitus ei ole tulnud e-posti aadressile, siis on võimalik, et see on läinud rämpsposti/spam kausta. See esineb peamiselt gmail.com ja mail.ru kasutajatel.



5. Kuhu sisestada sooduskood?
Sooduskood tuleb sisestada ostukorvis enne maksma minemist. Toodete loetelu all on väli "Sisesta sooduskupong" ja vajutage "Uuendage". Soodustus kajastub paremal veerus allahindluse all.



6. Kas on võimalus osta kaupa järelmaksuga?

Jah on, selleks: 
lisa tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisiks: ESTO järelmaks või ESTO 3.

ESTO järelmaksu tavatingimused on järgmised:

• Laenusumma alates 36 kuni 10 000 eurot 
• Intress alates 0% kuni 11.90%
• Lepingutasu alates 0 eurost
• Periood kuni 4 aastat

Rohlem info >>



ESTO 3 tavatingimused on järgmised:

• Tasudes enda ostukorvi maksumuse täies ulatuses ja õigeaegselt kolme kuu jooksul koos lepingutasuga, loetakse järelmaksuleping edukalt tasutuks ning lõppenuks.
• Kuutasu kujuneb ostukorvi maksumuse jagamisel kolmeks võrdseks osaks, lisandub ühekordne lepingutasu.

• Minimaalne ostukorvi summa ESTO 3 makseviisi kasutamisel on 60 EUR.

• ESTO 3 saavad taotleda kõik 18-70 aastased Eesti Vabariigi kodanikud.

Rohlem info >>




KOHALETOIMETAMINE


6. Kui kiiresti jõuavad ostetud kaubad kohale?
Kõik müüdavad kaubad on meie kauplustes olemas ja saadetakse kliendile 48 tunni jooksul, pärast raha Kingapood Konts OÜ arvele laekumist. Reeglina jõuab toode kliendini 1-3 tööpäevaga.


7. Kas ma saan kaubale ise järgi tulla?
Jah, tellitud ostule on võimalik ise järele tulla meie lattu Tallinnas aadressil: Sütiste tee 30, Tallinn.
Pood-ladu avatud:
E-R 10-19
L 10-18
P 12-17


8. Ma maksin raha oma tellimuse eest puhkepäeval või riigipühal. Millal tellimusega tegelema hakatakse?
Riigipühadel ja puhkepäeval tehtud tellimustega hakkame tegelema esimesel tööpäeval.



9. Mis riikidesse on võimalik Konts jalatsipoest tellida?
Hetkel saadame tellimusi Eesti ja Soome.

Kohaletoimetamise hinnad >>




VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

10. Mis teha kui tellitud toode ei sobi?
Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@konts.ee või täita
tagastuse vorm.

Kõige lihtsam ja kiirem viis on minna meie poodi (Sütiste tee 30, Tallinn) ja toode seal sobiva vastu ringi vahetada või tagastada. 
NB! Tagastamisel katab transpordikulud ostja.
Rohkem detaile tagastuse kohta leiate 
siit.



11. Ma vahetasin toote välja. Millal ma oma uue toote kätte saan?
Toote väljavahetamine võib võtta aega kuni 5-10 päeva. Uued tooted pannakse teele kohe peale seda, kui tagastatud toode on üle kontrollitud.


12. Millal saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Tagastame Teile tellimuse eest tasutud raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kauba kätte saamist ja üle kontrollimist.

 

13. Miks mulle raha on tagastatud?
Mõnikord juhtub nii, et me ei saa tellitud kaupa tarnida, (näiteks, juhul kui tellitud kaup oli müüdud samal päeval meie laost). Me pakume sellisel juhul alati välja mõne alternatiivse sarnase kauba, kuid teeme ka endast oleneva, et raha saaks võimalikult kiiresti tagastatud.


14. Kas minu telefoninumber, e-mail ja muud isikuandmed võivad sattuda kolmandate isikute kätte?
Kindlasti mitte. Me säilitame sinu andmed ja info ostu kohta, kuid me ei levita neid, ega kasuta neid muul otsatarbel, kui tellimuse täitmiseks. Garanteerime andmete konfidentsiaalsuse.
Telli parimad pakkumised oma e-postiIga päev uued pakkumised!
konts.ee @ 2020 | Veebiturvalisuse tagab: veebikaitse.ee | Ostuturvalisuse tagab: ostugarantii.eeWebShopper