+372 555 11 561 |
Praktilised kinga...
«Tänan. Soovitan müüjat.» bill9 , |
Vabaajajalatsid p...
«Väga ägedad,tänud» Maie, |
Patrizia nahkraha...
«OK, aitäh!» edh, |
Kiilkontsaga king...
«Kiire tehing kõik OK. Soovitan!!!!» olesja118, |
Lasuriit - Käevõru
«sain kätte ja olen tootega rahul» Millikene, |
Kas tagastamine on tasuta?
Tasuta võib tagastada kaup meie poodi, mis asub Sütiste tee 30, Tallinn.
NB! Tagastamisel pakiautomaadiga katab transpordikulud ostja.
Rohkem detaile tagastuse kohta leiate siit.
Kui kiiresti ma saan oma raha kätte?
Tagastatud toote eest kannab Kingapood Konts OÜ raamatupidamine raha tagasi Teie poolt taganemisavalduses näidatud pangakontole viivitamatult, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.
Mida teha kui ma soovin kaup ümbervahetada?
Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile info@konts.ee või täita tagastuse vorm.
Sellel juhul toote tagastamise transpordikulud kannab ostja, postitamise eest transpordikulud maksab müüja.
ESTO järelmaksu tavatingimused on järgmised:
Laenusumma alates 36 kuni 10 000 eurot
Intress alates 0% kuni 11.90%
Lepingutasu alates 0 eurost
Periood kuni 4 aastat
Rohlem info >>
ESTO 3 tavatingimused on järgmised:
• Tasudes enda ostukorvi maksumuse täies ulatuses ja õigeaegselt kolme kuu jooksul, siis ei lisandu mitte ühtegi lisatasu.
• Kuutasu kujuneb ostukorvi maksumuse jagamisel kolmeks võrdseks osaks.
• ESTO 3 saavad taotleda kõik 18-70 aastased Eesti Vabariigi kodanikud.
Rohlem info >>
Ma vahetasin toote välja. Millal ma oma uue toote kätte saan?
Toote väljavahetamine võib võtta aega kuni 5-10 päeva. Uued tooted pannakse teele kohe peale seda, kui tagastatud toode on üle kontrollitud.
Millal saan tagastatud kauba eest raha tagasi?
Tagastame Teile tellimuse eest tasutud raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast kauba kätte saamist ja üle kontrollimist.
Mis on võimalikud tellimuse staatused ja mida need tähendavad?
Konts.ee e-poes on tellimustel erinevad võimalikud staatused.
Kui tellimuse staatus on muudetud, tuleb Teie poolt sisestatud e-posti aadressile sellekohane teade.
Staatus | Kirjeldus |
Töötluses | Kui tellimus on eedukalt saadetud, ootab makset ja müüa kinnitamist. Tooted broneeritakse. |
Tasutud | Ostja on makse edukalt sooritanud. |
Ootab makset | Arve on tasumata. |
Puudub telefoninumber | Kui ostja unustas tellimuse vormistamisel märkida oma telefoninumber |
Teele pandud | Tellimus on pandud pakiautomaati või üle antud kullerile. |
Valmis kätteandmiseks | Tellimus on valmis järeletulemiseks |
Tühistatud |
1. Müüja tühistab tellimuse, kui toode on laost otsa saanud ning märgib märkuste lahtrisse põhjuse (laoseis vale, toode defektne, vale hind jne) 2. Kui makset ei laeku 7 päeva jooksul. |
Tagasi makstud |
Vastavad summad tagastatakse ostjale. |
|