• Miks osta Konts.ee e-poest?
• Kuidas tellida e-poest?
• Kohaletoimetamine
• Makseviisid
• Vahetamine & Tagastamine
• KKK
• Privaatsuspoliitika
• E-poe kasutustingimused
 
VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Kui tellitud kaup on Sinuni jõudnud, kuid avastad, et see Sulle mingil põhjusel siiski ei sobi või vajad kauba ümbervahetamist, on Sul täielik õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise päevast kaup või osa sellest meile tagastada. 
Selleks ei ole Sul tarvis muud teha, kui vaid anda meile oma soovist teada e-kirja teel Kingapood Konts aadressil info@konts.ee, misjärel Konts e-poe esindaja saadab Sulle e-kirja teel tagastuslehe ning vastavad juhised edasi toimimiseks.

NB! Kauba tagastamise või vahetamise korral tasub tagastamisel tekkivad postikulud ostja.

Tagastatava või ümbervahetatava Toote seisukord

1. Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi olla kahjustunud.

2. Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode ei tohi omada kasutamise märke. Jalatsite proovimisel ole palun ettevaatlik, sest me ei saa tagasi võtta ega ümber vahetada tooteid, mis on kahjustada saanud või millelt on eemaldatud sildid. Jalatsid peavad olema originaalpakendis ning kandmisjälgedeta. Juhul, kui kaubal on ilmselgeid mitmekordse kasutamise tunnuseid, mille olemasolu määrab vajadusel ekspert, ei ole tagastamine aktsepteeritav ning kaup tagastatakse saatjale.

3. Tagastamisele või ümbervahetamisele kuuluv Toode peab olema originaalpakendis ja koos siltidega. Ava originaalpakend alati ettevaatlikult, et see ei oleks rikutud.

Pretensioonide esitamine toote kvaliteedi osas

1. Müüja ei anna toodetele garantiid. Toodetele laieneb Võlaõigusseadusest tulenev pretensiooni esitamise õigus. Vastavalt Võlaõigusseaduse § 218 lg 2 kohaselt on pretensiooni esitamise aeg 2 aastat.

2. Müüja ei vastuta:

- Tellija süül toote halvenemise/kahjustumise eest;

- puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;

- toote füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral, nt kontsa­plekkide kulumine jms.

Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel tuleb saata vastav teade hiljemalt 2 kuu jooksul arvates toote nõuetele mitte­vasta­vuse või toote juures puuduse avastamisest Müüja elektronposti aadressile info@konts.ee. Teates tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, tellimuse number. Võimalusel lisada ka foto puudusest. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotate õiguse tugineda toote nõuetele mittevastavusele. Peale teate saamist võtab Müüja Tellijaga ühendust leppimaks kokku Toote tagastamine. Peale Toote tagastamist annab Müüja hinnangu ilmnenud puuduse tekke­põhjusele.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral, mis on põhjustatud tootja­poolse vea tõttu, Müüja parandab toote omal kulul. Kui parandus ei ole võimalik, asendatakse toode nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu. Kui vahetamine ei ole võimalik (sama mudelit ei ole olemas), siis tagastame Teile raha 2 nädala jooksul.